svētdiena, 2011. gada 12. jūnijs

Vienkārša matemātika, jeb- Kas mēs esam, mīļumiņ?

 Cilvēks = ēst + gulēt + strādāt + izklaidēties.
Pērtiķis = ēst + gulēt.
Tādējādi: Cilvēks = Pērtiķis + strādāt + izklaidēties.
Tādējādi: Cilvēks - izklaidēties = Pērtiķis + strādāt.
Secinājums: Cilvēks, kas neizklaidējas, 
līdzinās strādājošam Pērtiķim!
Vīrietis = ēst + gulēt + pelnīt naudu.
Pērtiķis = ēst + gulēt.
Tādējādi: Vīrietis = Pērtiķis + pelnīt naudu.
Tādējādi: Vīrietis - pelnīt naudu = Pērtiķis!
  Sieviete = ēst + gulēt + tērēt naudu.
Pērtiķis = ēst + gulēt.
Tādējādi: Sieviete = Pērtiķis + tērēt naudu.
Tādējādi: Sieviete - tērēt naudu = Pērtiķis!
 No šīm vienādībām mēs varam secināt, ka:
Vīrietis, kas nepelna naudu = Sieviete, kas netērē naudu.
Šī pētījuma teorētiskais izskaidrojums un pamatojums:
Tātad: Vīrieši pelna naudu, 
 lai Sievietes nekļūtu par Pērtiķiem! (1. Aksioma)
Savukārt: Sievietes tērē naudu,
 lai Vīrieši nekļūtu par Pērtiķiem! (2. Aksioma)
 Kādi secinājumi no tā visa izriet?
Vīrietis + Sieviete =
( Pērtiķis + pelnīt naudu) + ( Pērtiķis + tērēt naudu)

Tādējādi no 1. un 2. Aksiomas varam secināt, ka:
Vīrietis + Sieviete = 2 Pērtiķi, 
kas radīti saskanīgi un laimīgi dzīvot kopā!
Jautras vēstules humoru mīlošiem cilvēkiem:
 Vēstule sievai no vīra. (viņš strādā citā pilsētā):
Mīļumiņ, es tev šonedēļ nevaru aizsūtīt savu algu,
tāpēc es tev sūtu 100 skūpstus! Tavs vīrs.
Sieva vīram atbild pēc pāris dienām:
Mīļum, paldies par 100 skūpstiem, es tev sūtu atskaiti!
1. Piena vedējs pēc 2 skūpstiem
piekrita pievadāt man pienu par brīvu. . .
 
 2. Elektriķis piekrita tikai pēc 7 skūpstiem!
3. Tavas mājas īpašnieks nāk katru dienu, 
un īres vietā paņem 2 vai 3 skūpstus. . .
4. Veikala īpašniekam nepietika tikai ar skūpstiem,
tāpēc es viņam iedevu vēl dažas lietas. . .
5. Citas izmaksas- 40 skūpsti. . .
Neuztraucies par mani, man vēl ir palikuši 35 skūpsti, 
un es ceru, ka spēšu kaut kā izvilkt šo mēnesi!
Vai man kaut ko vajadzētu mainīt? 
Lūdzu, pasaki, mīļais! Tava sieva.
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru